QRS bestelportalen
QRS (onderdeel van de Asker Healthcare Group) is leverancier en specialist in medische hulpmiddelen, apparatuur en verbruiksartikelen voor de zorgprofessional. Met behulp van Orderdesk worden de verschillende markten die QRS bedient voorzien van een eigen bestelportaal. Orderdesk is gekoppeld met AFAS waarbij QRS nu verschillende afzonderlijke portalen online heeft voor ziekenhuizen, ambulancediensten, GGD regio’s en verzorgingstehuizen. Allemaal gevoed vanuit één PIM wat het productbeheer zeer gemakkelijk maakt. Daarnaast hebben wij verschillende inkoopsystemen van klanten gekoppeld aan Orderdesk middels een OCI koppeling.
Voor QRS (en het LCH – Landelijk Consortium Hulpmiddelen) realiseerden wij tevens het corona bestelportaal waar alle ziekenhuizen in tijden van corona hen medische hulpmiddelen konden aanvragen.

Functionaliteiten
– 4 Bestelportalen met een compleet assortiment voor medische hulpmiddelen, op maat gemaakt voor de zorgprofessional;
– Real-time data op het gebied van voorraad, bestelhistorie, facturatie e.d.;
– Efficiënt werken door het gebruik van een favorieten bestellijst of een specifiek assortiment, afgestemd op uw wensen;
– Een veilige bestelomgeving met daarin onze producten en diensten die voldoen aan de MDR richtlijn;
– Orderautorisatie na orders door in het systeem vastgestelde inkoop verantwoordelijken;
– Gekoppeld met ERP- en inkoopsystemen.
Oplossingen:
Meerdere B2B webshops, gevoed vanuit één PIM/CPD
Webkoppelingen
- AFAS
- Inconto inkoop & factuurverwerking
- Exact Proquro inkoop software
- AllTrace Re-Order-IT Bestelbord