BakkerElkhuizen is de internationale specialist in het ontwerpen, distribueren en verkopen van ergonomische hardware- en softwareoplossingen. Voor BakkerElkhuizen fungeert Orderdesk als PIM (Product Information Management) systeem met daarbij twee storefronts. Een B2B webshop achter een login (voor retailers) en een corporate B2B/B2C webshop aan de voorkant.
De corporate B2B/B2C webshop (www.bakkerelkhuizen.nl) is een meertalige website waarop bedrijven en consumenten producten kunnen bestellen. De B2B reseller login is het vertegenwoordigers- en resellerplatform waar alle zakelijke orders geplaatst worden.
Wat hebben we gebouwd?
Orderdesk is gekoppeld met AFAS waarbij de data verreiking van de producten plaats vindt in het Orderdesk PIM systeem. Dit geldt voor álle artikel stamdata, inclusief de high-res productafbeeldingen.
Enkele USP’s / eigenschappen
2 meertalige storefronts op één PIM / CPD (centrale product database)
Uitgebreide productattributen in PIM (500+)
Reseller zoeken
Resellerlogin
Mogelijkheid tot het genereren van 72/300 DPI catalogussen en leaflets, waarbij de inhoud vast te stellen is (categorieën / specifieke producten) in verschillende talen
Vertegenwoordigerslogin
Mogelijkheid om in te loggen op debiteurniveau vanuit vertegenwoordigersaccount
Oplossingen:
Een B2C webshop & een B2B webshop (reseller login)
Webkoppelingen
AFAS
Microsoft Dynamics – voor dealers, producten en voorraad